تبلیغات در فضاهای شهری

تبلیغات شهری یکی از مهمترین اصول دانش تبلیغات و یکی از عناصر اصلی منظر شهری در ست انسان است زیرا بخشی غیرقابل تفکیک از چارچوب شهرها شناخته می شود و مهمترین قسمت اقدامات تجاری برای این موضوع مناسب است. در تلاش برای ایجاد کمپین هایی در دنیای واقعی که مورد توجه مصرف کنندگان باشد ، بسیاری از مارک ها استفاده از محیط های شهری را به عنوان چیزی بیش از یک زمینه برای بازاریابی آغاز کرده اند. با بهره گیری از بافت شهری به روشی تعاملی ، بازاریاب ها می توانند مشتریان را با محیط شهری خود و همچنین مارک مورد نظر درگیر کنند. با گرفتن چیزی آشنا و جدید ساختن آن ، بازاریاب ها می توانند مصرف کنندگان را غافلگیر و خوشحال کنند و همچنین مخاطبان گسترده تری را به خود جلب کنند. انتخاب مکان یک بیلبورد به شما امکان می دهد مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید. می توانید مکانی را انتخاب کنید که بیشترین تأثیر را داشته باشد ، در مناطق پرجمعیت ومکان هایی که ترافیک زیادی دارد.

انواع بیلبوردهای تبلیغاتی

  • بیلبوردها
  • بیلبورد کلاسیک - همچنین به عنوان یک بولتن شناخته می شود.
  • ظاهر بیلبوردهای وینیل بسیار درخشان تر است ، که جذابیت بیشتری نسبت به بیلبوردهای معمولی دارند.
  • بیلبوردهای نقاشی شده
  • پوسترها
  • بیلبوردهای موبایل
  • بیلبوردهای سه بعدی

تبلیغات در فضای شهری برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و پخش کسب و کار شما (یا محصول یا کمپین) برای هرچه بیشتر افراد موثر است. از آنجا که در چنین مناطق شلوغی زندگی می کنند ، بیلبوردها در مقایسه با سایر روش های بازاریابی بیشترین تعداد بازدید و نمایش را دارند.

مضرات تبلیغات شهری

هدف قرار دادن یک بازار خاص دشوار است. شاید بتوانید با یک بیلبورد محله خاصی را هدف بگیرید.

زمان قرار گرفتن در معرض دید فوق العاده کوتاه است.

اطلاعات محدودی را در اختیار مردم قرار می دهد.

بیلبوردها ثابت هستند.

ممکن است مشکلات دید وجود داشته باشد.

تبلیغات شهری برای رهگذران رایگان است - برای مشاهده پیام شما نیازی به خرید رومه یا بلیط سینما ندارید. با عبورر در جاده ها ، تبلیغات بیلبورد به شما امکان می دهد سریعتر و ارزان تر از هر رسانه بازاریابی جمعی به افراد بیشتری برای تبلیغات دسترسی پیدا کنید.

مزایای عمده تبلیغات شهری
  • معرفی محصول جدید در بازار
  • گسترش بازاریابی
  • افزایش فروش
  • مبارزه با رقابت
  • افزایش حسن نیت
  • آموزش مصرف کنندگان
  • حذف واسطه ها
  • محصولات با کیفیت بهتر
  •  از فروش پشتیبانی می کند.
  • نکات مهم در مبانی تبلیغات در فضای شهری

به طور کلی یک طراح برای طراحی تابلوهای تبلیغاتی در فضای شهری، باید به مفاهیم و مبانی کلی تبلیغات آشنایی کافی را داشته باشد مثل:

مبانی تبلیغات، تکنیک های مقایسه و ارزیابی تبلیغات، شناخت مخاطب در بحث تبلیغات، دسته بندی اهداف و محتوای تبلیغات، تبلیغات متحرک.

قدم بعدی، برای طراح تبلیغات، شناخت رنگ و مفهوم رنگ می باشد.

  • رنگهای اصلی
  • رنگهای ثانویه
  • رنگهای مکمل
  • رنگهای گرم و سرد
  • کنتراست های رنگی
  • مبانی رنگ شناسی
  • هارمونی رنگ ها
  • رنگ و پرسپکتیو
  • اهمیت رنگ تبلیغات در فضای شهری
  • رنگ بندی ها در بین تمدن های مختلف



آمینا گروپ

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغات ,شهری ,بیلبوردهای ,تبلیغات، ,مبانی ,بازاریابی ,تبلیغات شهری ,فضای شهری ,داشته باشد ,مصرف کنندگان ,تبلیغات، شناخت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Sergio مواد غذایی Robert زیبایی ، دانایی ، نکویی شرکت سجاده نقش تعمیر آسانسور  نشریه‌ی الکترونیکی رایانا خلاصه کتاب حقوق بشر در اسلام خلاصه کتاب استاندارد بین المللی حسابداری شماره ۱۲ مالیات بر درآمد سایتی برای همه