تبلیغات شهری یکی از مهمترین اصول دانش تبلیغات و یکی از عناصر اصلی منظر شهری در ست انسان است زیرا بخشی غیرقابل تفکیک از چارچوب شهرها شناخته می شود و مهمترین قسمت اقدامات تجاری برای این موضوع مناسب است. در تلاش برای ایجاد کمپین هایی در دنیای واقعی که مورد توجه مصرف کنندگان باشد ، بسیاری از مارک ها استفاده از محیط های شهری را به عنوان چیزی بیش از یک زمینه برای بازاریابی آغاز کرده اند. با بهره گیری از بافت شهری به روشی تعاملی ، بازاریاب ها می توانند مشتریان را با محیط شهری خود و همچنین مارک مورد نظر درگیر کنند. با گرفتن چیزی آشنا و جدید ساختن آن ، بازاریاب ها می توانند مصرف کنندگان را غافلگیر و خوشحال کنند و همچنین مخاطبان گسترده تری را به خود جلب کنند. انتخاب مکان یک بیلبورد به شما امکان می دهد مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید. می توانید مکانی را انتخاب کنید که بیشترین تأثیر را داشته باشد ، در مناطق پرجمعیت ومکان هایی که ترافیک زیادی دارد.
تبلیغات در فضای شهری برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و پخش کسب و کار شما (یا محصول یا کمپین) برای هرچه بیشتر افراد موثر است. از آنجا که در چنین مناطق شلوغی زندگی می کنند ، بیلبوردها در مقایسه با سایر روش های بازاریابی بیشترین تعداد بازدید و نمایش را دارند.
هدف قرار دادن یک بازار خاص دشوار است. شاید بتوانید با یک بیلبورد محله خاصی را هدف بگیرید.
زمان قرار گرفتن در معرض دید فوق العاده کوتاه است.
اطلاعات محدودی را در اختیار مردم قرار می دهد.
بیلبوردها ثابت هستند.
ممکن است مشکلات دید وجود داشته باشد.
تبلیغات شهری برای رهگذران رایگان است - برای مشاهده پیام شما نیازی به خرید رومه یا بلیط سینما ندارید. با عبورر در جاده ها ، تبلیغات بیلبورد به شما امکان می دهد سریعتر و ارزان تر از هر رسانه بازاریابی جمعی به افراد بیشتری برای تبلیغات دسترسی پیدا کنید.
به طور کلی یک طراح برای طراحی تابلوهای تبلیغاتی در فضای شهری، باید به مفاهیم و مبانی کلی تبلیغات آشنایی کافی را داشته باشد مثل:
مبانی تبلیغات، تکنیک های مقایسه و ارزیابی تبلیغات، شناخت مخاطب در بحث تبلیغات، دسته بندی اهداف و محتوای تبلیغات، تبلیغات متحرک.
قدم بعدی، برای طراح تبلیغات، شناخت رنگ و مفهوم رنگ می باشد.
درباره این سایت